13 Google Cégem Optimalizálási Lépés 2020-ban I.rész
Minden vállalkozásnak szüksége van láthatóságra a Google-ben. A legtöbb cég tudja, hogy ehhez optimalizálni kell a weboldalukat és Google hirdetéseiket, de amit sokan nem tudnak, hogy van egy harmadik elem, amit szintén optimalizálni kell: a Google Cégem (szaknévsori) szolgáltatásában történő megjelenést.
Hivatalosan cégprofilnak nevezik ezt a nagyszerű megjelenésű cégbemutatkozást, amely felvillantja vállalkozásod legjobb tulajdonságait és lehetővé teszi, hogy potenciális ügyfeleid gyorsan megtaláljanak, megismerjenek és kapcsolatba lépjenek veled – mindezt a Google találati listáján keresztül. A legjobb az egészben? Mindez ingyenesen elérhető.
Annak ellenére, hogy havonta 167 milliárd (!) keresés történik a Google-ben, a Bright Local tanulmánya szerint az átlagos cégprofil egy hónap alatt 1260 megtekintést könyvel el (ez 0.00000075%!). Ami még rosszabb, csak 59 ügyfélművelet történik ebből az 1260 megtekintésből. Ez kevesebb mint (5%).
A probléma nem a Google Cégem platformmal van, hanem azzal, hogy a vállalkozások zöme messze nem használja ki annak nagyszerű lehetőségeit. Az alábbi 13 optimalizálási lépés segít abban, hogy ki tudd használni a Google Cégem szolgáltatás igazi erejét.
Igazold, hogy Te vagy a Google-ben szereplő cégprofil tulajdonosa
A Google Cégem fiókod minden részét töltsd ki adatokkal
Az elérhetőségekre vonatkozó információt nagy körültekintéssel töltsd ki
Válaszd ki az elsődleges és másodlagos üzleti kategóriát
Add meg a megfelelő attribútumokat
Írj részletes bemutatkozást a “vállalkozás bemutatása” elnevezésű részhez
Hetente tegyél közzé Google Cégem bejegyzést (posztot)
Hetente tölts fel új fényképet
Válaszolj az érdeklődők által feltett kérdésekre
Szerezz ügyfélvéleményeket és válaszolj is ezekre
Írd be a termékeid/szolgáltatásaid megnevezését a vonatkozó résznél
Állítsd be az üzenetküldési lehetőséget
Tartsd karban a cégprofilodat egy erős Google Cégem stratégiára alapozva
Ezekkel az optimalizálási lépésekkel a cégprofilunkat a legjobb ingyenes ügyfélszerző eszközzé tudjuk tenni, amivel valaha rendelkeztünk.
A következő részben részletes tippeket adunk az itt felsorolt stratégiai lépések megvalósításához…